Flot fremmøde ved årets generalforsamling

Efter en veloverstået generalforsamling, er det nu muligt at læse formandens 2010-beretning for IK Vest. En beretning, der både fortæller om økonomien, nye sponsorer og det frivillige arbejde i klubben. Du kan også læse referatet fra generalforsamling 2011 her.

På generalforsamlingen blev alle bestyrelsesposter besat, pånær en enkelt i fodboldbestyrelsen. Men alt i alt var det en rigtig god generalforsamling, fortæller IK Vest’s formand, Mogens Jensen.

– Vi håber på også lige at finde den sidste til fodboldbestyrelsen, men fremmødet og folks velvilje til at indgå i bestyrelsesarbejdet viser bare, at vi har en rigtig god klub, hvor alle gerne vil yde for fællesskabet, siger han.

Der var 20 gæster til årets generalforsamling, der blev holdt i klublokalet i Ranum Multicenter onsdag 16. februar.

Læs formandens beretning her.

Læs beretningen for IK Vest fodbold her.

Læs beretningen for IK Vest Motion her.

Læs beretningen for IK Vest Gymnastik her.