Sparekassen Himmerland overtager hovedsponsorposten

Med Sparekassen Himmerlands overtagelse af IK Vest’s hovedsponsor, Sparekassen Midtfjord, kunne man godt frygte for fremtiden for klubben.
Men Sparekassen Himmerland har valgt at overtage den netop skrevne hovedsponsoraftale mellem Sparekassen Midtfjord og IK Vest, der løber over de næste tre år.
Dermed får ophøret af Sparekassen Midtfjord ingen økonomiske konsekvenser for IK Vest.

– Allerede i mandags havde vi kontakt til sparekassen for at høre, hvad der nu skulle ske. Vi er utrolig glade for, at Sparekassen Himmerland har valgt at overtage hovedsponsoratet i klubben, og at vi kan beholde de samme kontaktpersoner, som vi altid har haft. Så vi glæder os bare til det forsatte arbejde, fortæller formanden for IK Vest, Mogens Jensen.

Den nye hovedsponsoraftale er ved at blive skrevet om, så den er klar til underskrift hurtigst muligt.

Læs også: Sparekassen Himmerland overtager Sparekassen Midtfjord.