IK Vest Floorball hiver materiale sponsorat hjem

IK Vest floorball har skrevet en to-årig materialeaftale med Copenhagenfloorballcenter.dk.

”Its a concepts store” så godt kan det siges, når det kommer til CHFcenter.dk. Butikken har eksisteret nu i 8 år, og har Danmarks største udvalg af floorballudstyr. Butikken leverer til 50% af floorball klubberne i øst, og kan nu tælle IK Vest Floorball med.

Formand Ruben Nielsen siger om aftalen: Det er rigtigt stort af en butik med et så respekteret omdømme, vil være med til at sponsorere vores nye klub. I den aftale vi har indgået her, er der massere af fordele, både for klubben og for vores fremtidig medlemmerne.

Copenhagenfloorballcenter.dk har oven i købet også eget trykkeri i en meget høj kvalitet! Samt uddannet personale som kan give professionel vejledning med alt inden for floorball udstyr.

Man er velkommen til at besøge deres flotte hjemmeside lige her: Copenhagenfloorballcenter.dk

IK Vest Floorball.