Dagbog fra sommercampen DAG 2

Til en medalje!

Floorball U7/9 summercamp slut for i år!

Årets første floorball sommercamp for junior spillere er slut for i år, forude venter nu en sæsonstart på et helt år.

Løbeteknik, stavteknik, teknik med stav og bold og masser af kampe var på programmet over de to dage campen varede.

Træner Ruben Nielsen var dybt imponeret over, hvor godt det gik:

– Jeg tror godt, vi kan regne med at vores nye junior afdeling er en realitet. Alle de forældre der var til stede kom faktisk og dobbelttjekkede, om vi nu også starter op på en hel sæson, fortæller Ruben.

Alle forældre fik en indmeldelsesblanket med sig hjem og klubben betragter dem som forhåndsindmeldelser, det betyder også, at når klubben om kort tid åbner op for tilmeldinger til sæson start for deres junior hold, vil der ”kun” være 20 pladser tilbage på holdet.

Sommercamp med forbedringer

Allerede nu er der tanker og idéer til hvordan klubben næste år kan gentage succesen med sommercamp og endda gøre den endnu bedre.

– Det er klart nok, at vi allerede i aften går hjem og evaluerer over denne weekend, men det er allerede slået fast, at vi nok forkorter campen med 1 time, og så måske laver 3 dage næste år og ellers må vi se, hvad vi ellers skal justerer, forklarer træner Ruben Nielsen.

Officiel tilmelding til U7/9 sæson start vil være 1. august. Mere information vil følge her på hjemmesiden.

Du kan både se billeder og film fra campen på floorballs facebookside her.

0 Comments on “Dagbog fra sommercampen DAG 2