100 husstande har tilmeldt sig Forenings-el

100 husstande har nu tilmeldt sig Forenings-el’s aftalen med IK Vest og Energi Nord.

IK Vest får mellem 100 og 200 kroner ind pr. husstand om året, så aftalerne kommer derfor til at give mellem 10.000 og 20.000 kroner til klubklassen.

– Det er en rigtig god start, men der er stadig plads til mange flere. Det er en ren win-win situation, for det koster ikke folk en øre at melde sig til aftalen, men IK Vest får rigtig mange penge i klubkassen, som kan bruges til arbejdet i klubben, fortæller Mogens Jensen, formand IK Vest.

Formanden håber derfor, at mange flere husstande vil tilmelde sig til aftalen, for det har været et hårdt arbejde at lave de første 100 medlemmer til Forenings-el aftalen.

Hvis du vil tilmeldes Forenings-El aftalen kan du kontakte enten formanden eller en af de andre bestyrelesmedlemmer i IK Vest.

Du kan også selv tilmelde dig, ved at følge dette link.

Når du tilmelder dig ForeningsEl, støtter Energi Nord, IK Vest med 2 øre/kWh, pr. husstand. Derudover får IK Vest også en bonus pr. år, hvis du er ny kunde hos Energi Nord.

Læs mere om aftalen her.