IK Vest indtager Vildbjerg Cup

Det er en hel tradition, at IK Vest er repræsenteret til fodboldstævnet, Vildbjerg Cup der afholdes for 32. gang denne sommerferie. I år er da heller ingen undtagelse, når klubben tager afsted med hele tre hold fra torsdag 29. juli til søndag 1. august.

Det er Jens-Martins U11 hold fra Ranum, Peter Stistrups U11 hold fra Overlade og en sammenblanding af Tom, Jan, Henrik og Jans U14 og U15 hold fra Overlade, der skal ud og forsvare IK Vests farver, og ambitionerne er høje.

– Vi regner selvfølgelig med at vinde det hele, og at vi bliver endnu en rigtig god fodboldoplevelse rigere, smiler Marianne Stistrup, der sidder i fodboldbestyrelsen.

Klar til hygge og fællesspisning

Der er ni spillere tilmeldt til hvert hold, og lige som sidste år skal både spillere og forældre bo på campingpladsen plads S.  I alt triller der i år 18 campingvogne og telte fra IK-Vest mod Vildbjerg. Som noget nyt tager klubben et stort fælles telt med, hvor alle kan spise samme og hygge sig, hvis vejrguderne ikke helt klar over at fodbold spilles bedst i solskin.

Er du en af de heldige spillere eller forældre, der skal med til årets Vildbjerg Cup, kan oplysninger som spilleprogram, dagsprogram og anden nyttig info kan man finde på : www.vildbjerg-cup.dk

Husk lige tandbørsten

De unge drenge, der skal bo hos andre spilleres forældre, aftaler indbyrdes hvad man skal have med af bagage, men nyttige ting er selvfølgelig: tandbørste, shampoo, håndklæder, gerne mere end 1 par fodboldstrømper( i tilfælde af regn!), fodboldstøvler, sygesikringsbevis, sovepose/dyne-pude, lommepenge, fornuftigt tøj og sko og så selvfølgelig det gode humør!
Er der spørgsmål, er man altid velkommen til at kontakte sine trænere.