OK forlænger aftale

Det er bare med fortsat at tanke benzin på OK tanken i Overlade og huske at bruge sit OK-kort. OK og Dagli’ Brugsen i Overlade har nemlig netop forlænget deres aftale med IK Vest i endnu et år. Det betyder, at klubben stadig får 6 øre pr. liter benzin og diesel, der bliver tanket i Overlade.

I det år der er gået med den gamle aftale, har klubben fået 6000 kroner til arbejdet med sporten i IK Vest, derfor er det en utrolig glad formand, der fortæller om forlængelsen og han har en opfordring med:

– Hvis man stadig går og mangler et benzinkort, så er det bare med at få tegnet et hos os. Vi kan virkelig mærke det i klubben, når vi får sådan en hjælpende hånd, fortæller Mogens Jensen, formand for IK Vest.

Med aftalen skal IK Vest tegne 20 nye benzinkort til OK.