Beretning fra motion

IK Vest Motion har netop holdt en velmødt generalforsamling, hvor formanden kom med sin beretning.

Der er nu 192 medlemmer i motionscentret, og overskuddet for 2011 lyder på 66.000 kroner. 2011 blev året, hvor motionscentret har investeret 76.000 kroner på nyt udstyr til glæde og gavn for medlemmerne.

Især de unge medlemmer i centret vil gerne have en DAB radio, hvor der er flere kanaler at vælge imellem. Det vil bestyrelsen se på. Herudover vil der sammen med halbestyrelsen blive set på, om der kan blive malet i centret.

På generalforsamlingen var der genvalg til Anet Sørensen og John Vestergaard.

Lånene bliver mindre

Det har i 2011 været muligt for motionscentret at afdrage 100.000 kroner i alt.

Der er afdraget 50.000 kroner på lånet til IK Vest, så her skylder motion ikke mere.

Ydermere er der afdraget 50.000 kroner til DGI,så her skylder motionscentret nu kun 100.000 kroner.

Her kan du læse årsberetningen for 2011 fra IK Vest Motions formand, Anders Bugge