Spændende generalforsamling venter i IK Vest

IK Vest indkalder hermed alle interesserede til generalforsamling i klubben.

Generalforsamlingen holdes mandag 27. februar 2012 klokken 19.00 i klublokalet i Multikulturhuset i Ranum.

Der skal ske flere spændende ting, der skal ske på generalforsamlingen for alle klubbens 884 medlemmer. For det første skal vedtægterne ændres, så det nye floorball-udvalg officielt kan skrives ind i vedtægterne.

For det andet skal der vælges folk til de forskellige udvalg. Men allerede nu har der vist sig en stor velvilje til at give en hånd med blandt klubbens medlemmer og andre støtter. Der er nemlig kandidater til alle poster i de mange udvalg.

Der mangler faktisk kun en enkelt mand eller kvinde til forretningsudvalget. Personen skal være formandens venstre hånd og især hjælpe med sponsorerne.

Hvis du kunne tænke dig denne post, er du meget velkommen til at kontakte formand, Mogens Jensen på telefon: 40292563.